Igår va ingen vanlig dag

för det va Andreas fördelsedag hurra hurra hurra !

Fullt upp hela dagen va det iaf vi va på ÖF med Emelie och Ebba och sen dammsög jag lite medans W sov  sen kom MArita och Lovisa över på lite fika :) Vi prata och så medans barnen lekte..
Sen när dom gått va det bara att börja med tårtorna.
Andreas ville så gärna ha en tårta med gelehallon :O ja ni läste rätt så en sån fick han och med strössel med en riktig barntårta men sen gjorde jag en anna med den andra va ju nästan pinsam :P haha !! Men det va ju hans dag så han bestämmde..

Idag gick vi upp tidigt såvi har plockat och busat och ätit frukost och W sover nu lite ..
Blir en promenad och så sen ska Andreas och William med Sinom ut till Strömmsberg på fotboll !
Jag va med i Onsdags jag med men blir hemma idag känner att jag skule vilja vara lite sjäölv och städa lite..
Nog älskar jag fotboll men blir för sugen när man kollar men tiden finns inte längre och knät är krach !!

Grillning ikväll iaf är nått som ska göras :)










A och jag möblerade om i ´v-rummet igår kväll så nu vill jag ha massa mera detaljer dit !
och lite nya gardiner men hittar inga ;(
Dom där trä orden fick A igår och kommer bli toppen i köket eller sovrummet


IKVÄLL KOMMER MALLE HEM, SAKNAR DIG GUMMAN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0