Lek och bus

förmmidagen har bestått av massa lek och bus, Emelie kom över med bebbisen ( Ebba) så hon och W har röjjt järnet ute på våran gård. Satt nyss här och fundera vad vi tänkte på när vi köpt lägenhet sist ?
Nu skulle jag inte kunna leva utan tomten vi har här till huser det är underbart !
Springa barfota på gräsmattan och jaga W kan det bli bättre ?
Massa mys blir det iaf, sommaren kommer bli toppen !
Ikväll äre dax att ta fram åkgräsklipparen för Andreas del då gräset växer som bara den :)
inte klagar han då gräsklippningen är som en lek för han då han får ut och köra som en tok och grejja ;D
Tur att någon gillar den, för min del går den alldeless för fort tror inte vi skulle ha en blomma kvar i rabbaterna eller några buskar kvar om jag körde´haha :)

Från det ena till det andra
William sover som en stock och jag sitter i soffan med datorn i knät dock så finns de inte så mycket plats för den då våran katt (Elsa) ska ligga där med och slicka mig på händerna och göra allt för att få lite uppmärksamhet och få bli klappad.

sla nog passa på att vila lite då jag kanske ska ha Ebba ett tag sen när Emelie ska jobba..
Inte det lättaste att se efter två små klårfingrade barn <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är guld värd vännen <3

2010-05-18 @ 12:52:08
Postat av: Jenny

Hej, vi har en emmaljunga city cerox. Den fungerar som skit! :P

2010-05-18 @ 20:25:43
URL: http://jennyabrahamsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0