Många bollar i luften

Ja det kan man säga att vi har.
Planeras och tänks som bara den på altanen som troligen ska byggas snart..
Ideerna bara snurrar i skallen.
Sen har vi även ett till stort projekt, trädgården !
Och den e ju inte så liten 1800 kvadratmeter.
Gräset är iaf sått och buskarna som skulle bort är borta så vi hoppas vi på regn och solsken så det växer fort.
Har dock en kulle som vi inte riktigt vet vad vi ska göra med..
hade en grävmaskin här iaf så nu är det typ bara jord där allt gammalt e bort så nu ska vi börja om på ruta ett.
Har lite ideer om hur jag vill ha det men sen hur det ska bli så ja det ä en annan fråga.
Får se om vi drar till plantagen i helgen eller hur det blir.
Ska inhandlas lite buskar som ska sättas där och sen en hel del blommor ska även planera om lite av det som sitter här vid altand nu då allt där ska bort med och den ska börjas om men det får bli när altanen är klar :)

Idag eller imorgon kommer nog Williams Rutschkana :)

Jag och William har varit på Öppnaförskolan på förmiddagen så han har fått leka av sig :)
Dock va han lite trött och gnällig men roligt hade han iaf och det är det som är huvudsaken <3
Mammas lilla prins

Kommentarer
Postat av: emma, julias mamma [foto]

tack! jodå visst är det jobbigt att lämna henne men det går bra :) enligt mig hade hon gärna fått väntat till efter sommaren men jag måste ju passa på att jobba så det är ju som det är :/ allt bra med er då? kramis

2010-05-11 @ 11:34:10
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0