Öppna förskolan

Jag och William va där idag så han fick busa av sig :)
Sånt underbart ställe med trevliga människor <3

Mötte upp Emelie och Ebba efter 12 och satt oss å prata lite innan hon skulle lämna henne på dagis för att bege sig till skolan, själv så gick vi hem.  William somnade i vagnen så jag flytta han till sängen och fixa lite här hemma sen och hängde ut tvätt och la mig. Snacka om jag vart chokad när han vakna sen klockan va då 4 han sover  från 13.00 till 16.00 !
Utvilad och glad fick han mat sen begav vi oss till affären..

När Andreas kom hem fixa han på gården medans jag laga mat.
Fick besök av britt, Elias, Malle, Fredde och lilla Mio :)
Sen va Emelie här med!
Jag och Emelie gick sedan hem till henne och fixa på gården och grejja inne och så, mycket trevligt va det.
Skönt att få komma bort lite då jag inte minns sist jag gick bort en hel kväll ?
Mpåste bli bättre på att ta min egen tid då jag känner att jag saknar det ibland.
Man behöver det för att må bra !

Imrgon vet jag inte vad som händer..
Malle och Camilla skulle in till Stockholm och ta en mys dag så dom fråga om jag ville med men känner mig inte så sugen. Ar så mycket som ska handlas till Altanen och sånt så det gäller att prioritera.
Skulle vilja ha nå´nya mysbyxor med så jag skippar nog stockholm denne gången :(


Källaren skulle behöva få sig en omgång med sortering och sånt dock är den svårt när jag har Wille hemma.
Han ska ju bara klättra i trappen och hittar massa att stoppa i munnen :P
Goprinsen min !
Blir vädret bra går vi kanske till en lekpark? Det skulle vara mys med lite piknink en filt och så. ´


Saknar min Farmor och Farfar skulle vilja åka dit nogon dag men är ju så krånglit med buss och tåg =/ så lång restid ! kanske ska hör med pappa om han vill hömta upp oss i helgen och åka dit över en dag ?  
Ibland önskar jag att jag hade körkort.
Men när det bli ör en bra fråga då jag e så rädd att köra bil men Malle och jag ska ta tag i det ska övningsköra med henne har vi sagt men ja det visar ju sig hur det blir ..

Nej nu ska jag nog lägga mig i sängen med min underbara Andreas dock sover han som en stock sen någon timme tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0