Underbar dag i sthlm

det vart så att vi följde med till stor staden idag endå ;D
mycket trevligt hade vi.
Vi gick runt på stan och ner till gammla stan åt och kikade i affärer.
Hem kom ett par byxor till mig och en linne.
William fick 2 t-shirtar och en bamse body!

När vi väl kom hem efter mycket om och men då det va elfel så vi fick byta tåg och vänta massa så mötte Andreas upp oss på stationen. Även han har shoppat en WESC huvtröja till men en röd, skit snygg och en grå till sig själv och sen en t-shirt :)   Snäll så där min älskling <3
Emelie kom över en sväng på kvällen på mat och kaffe å så fixa Andreas en film åt henne.
Alltid trevligt med sällskap sådär på kvällskvisten.


Imorgon om Andreas kommer hem skapligt så ska vi gå och köpa cykelhjälmen jag hittat till William.
Fått letat lite innan jag hitta en som va okej då alla va så barnsliga :P
Sen va de inte lått att hitta en storlek häller då typ alla va för stora men nu har dom fått hem den jag vill ha i hans storlek.

Farmor min ligger inna på akkis då han ska operera ögat imorgon så hoppas allt går bra <3
Andreas pappa ligger ju kvar på Akkis han med men troligtvis får han komma hem imorgon då allt är stabilt nu.
Skönt för han då han legat inne i en vecka imorgon.

Nu ska jag nog lägga mig nyduchad i en renbäddad säng, finns det nått bättre ?
Tack för i dag brudar !

Kommentarer
Postat av: ✫Hanna✫

Lucas har en hjälm med hajar på från Biltema :)

2010-05-26 @ 07:14:19
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: malle

tack själv!!!

2010-05-26 @ 11:24:46
Postat av: ✫Hanna✫

Den e cool ju, hajar är ju coola :)

Kommer inte ihåg riktigt men de va under 200:- iaf.

De bästa är att de va en grej innuti så han har kunnat haft den sen i somras och kommer kunna ha den ett tag till :)

2010-05-26 @ 18:58:40
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0