Underbara du <3

Mysdag igår med Malle :)
Vi tog med oss barnen och åkte ner till Älvkarleby till campingen där Tomas har sin husvagn, mys !
På kvällen vart det Pizza med Älsk och Malle.
William somnade av vaggad och vi kasta oss på soffan.
Passade på att kasta upp någon tavla och lite hyllor i v-rummet som legat i källaren sen vi möblerade om.

Regnet öste ner hela kvällen och natten. Vaknade av att William va vaken kl 3 i natt och han vägra somna om ( Ville inte ens ha välling) Jag la han brevid mig i våran säng där han fick dricka sin välling och mysa lite innan jag la han igen och trodde han somnat men typ 5 min efteråt så gallskriker han..  Jag går upp till han och sen lägger mig igen och samma visa x antal gånger innan han äntligen somnar om och då är klockan 4 och ja va sjukt trött... Andreas väkarklocka ringer och jag väcker han snabbt som bara den i hopp om att W inte ska vakna.
Regnet smäller mot fönstrerna och jag minns att Andreas prata om åska men jag somna ingen på en gång fast jag annars är galet rädd !
07.15 slog prinsen upp sina vackra små blå och ville upp och busa :)
Vi har plockat och haft oss och nu röjjer han gärnet här på sitt rum.l

Främmande får vi idag med min underbara syster kommer och blir här tils på söndag och så kommer Pappa ut ovh hälsar på oss sen förhoppningsvis följer min söta lillebror med ut, saknar dig !

Under om vi ska gå och äta lite frukost nu ?
Känns inte så lockande att gå ut och gå idag men vi får se vad som händer och sker det visar sig ..

Lovar iaf att lägga upp lite bilder ikväll för ska komma ihåg att knäppa lite kort idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0