Underbara väder :)

idag är det sjukt varmt ute, helt underbart !
vi har hunnit med att vara på öppna förskolan med Malle och Mio, ätit lunch med dom och carina, Joanna och Camilla, Varit ute och gått med Malle, Mio och Gärd, planterat blommor på sörens grav, Rensat rabbater och lekt på gården så wille blev helt slut :) Tänk så mycket energi lite sol kan ge än ..
Nu har jag nyss lagt Wille så han får sova en sväng sen ska vi äta lite middag och bara mysa.
Andreas kommer inte hem förns ikväll då han ska och sätta lite fönster ..

Nu ska jag passa på att njuta av solen innan jag börjar med maten.



William har fått plats på Hummlegården på trollebo kan det bli bättre ? :)
JAG ÄR SÅ GLAD !
Va precis på det dagiset jag ville ha in han det verkar så otroligt bra och sen att vi bor typ 3 min därifrån är ju bara en bonus.  Har sagt sen jag flyttade hit att om jag får barn ska jag ha dom på det där dagiset och vad kan vara bättre än att ha fått en plats där ?!
Im so happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0