ARG !

Otroligt frustrerad då Leif Petterssons El i Tierp inte vet vad servic är !!
Vilket skämt att butik ska aldrig mer i hela mitt liv handla där.
det sägs att man ska stötta butikerna i ens ort men vadför när dom inte kan fixa ett skit ?
varit utan tvätt maskin nu i snart 3 veckor och kommer bli utan minst 1 vecka till, KUL ?
nej tvätthögen slutar ju inte precis att växa bara för att maskinen är trasig !?
pricken över i är ju att vi har ju garanti kvar på den med så det ska väll inte vara några problem !?
nej fan vad less jag äör på dom nu hur svårt ska det vara ?
Försöker ringa dom nu för att skälla ut dom men tror ni att dom svara? nej !
Ska fan ha en lånamasin eller nått för nu finns de snart inga rena kläder här hemma längre.
Kan dom inte fixa det inna måndag ska jag fan ha en ny maskin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!



less på människor som bara ljuger och ljuger med hur svår kan det vara lixsom ?
Du skulle få en sista chans men tror du sumpat den nu !!!

Ett plus är iaf att jag har värdens finaste ytterdörr upp nu och en otroligt snygg och fin jacka som kom igår :) 
Andreas och Adde är ju bara för bra som fixade upp dörren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0