att den inte ger sig ?

Nej williams feber vill inte försvinna helt men han är pigg och glad och verkar inte vara påverkade av den alls..
Andreas är och jobbar lite, ovanigt va ? :) Sen tar vi bilen hem till Farmor och Farfar och hälsa på en sväng och blir bjudna på mat. Jag ska även in till GNK och köpa en lykta jag hoppas dom har kvar :)
Sist hade vi inte plats i bilen på väg hem då vi hade vinterdäck och barnvagn och massa kassar men nu så :)
Ikväll drar Andreas till uppsala och spelar Innebandy match.
jag och Wille får hitta på nått mys hemm då <3

Ska göra mig klar så jag är färdig när Andreas kommer hem :)
Han prata nått om att lill adde skulle med till päronen mina med men det visar sig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0