med en tår i ögat

ja då sitter jag här och blir arg på mig själv för att jag låter dig få mig att gråta.
Du får mig att bli svag, jag som va så stark?!
Jag vill verkligen ge dig en chans till säger hjärtat men hjärnan säger att du inte är värd det
Den säger att du kommer att svika mig igen och den stora frågan är klarar jag av det ?
Att bli sviken igen?
Hoppet finns alltid där men jag tror mig veta att det aldrig kommer bli bra hur gärna jag än vill !
Fan för allt fan för alla din val !!!
hur kunde du göra så här mot oss alla ?
fattar du inte att jag saknar dig ?
att jag vill gråta ut i din famn ?
Höra dig säga att allt ska bli bra ?!
jag blir arg på mig själv för att hoppet finns kvar.
Snälla hjälp mig släppa det ?
ibland klandrar jag mig själv för hur allt blev...
Vad gjorde jag fel ?
vad gjorde jag för fel eftersom jag blev lämnad ensam kvar ?
Vadför flyttade du ifrån oss ?
Vadför övergav du dina egna barn ?
Frågorna är så många men svaren kommer jag aldrig få..
jag känner dig så väll att jag vet att jag aldrig kommer få ett ärligt svar på alla mina frågor.
Vart bor du idag ?
hur mår du ?
vad gör du om dagarna?
Hur ska jag någonsin kunna släppa dig?
Nej nu är jag svag igen när jag låter mig själv ställa dom där frågorna.
Men vet ni jag orkar inte va stark gämt jag behöver skriva av mig och gråta ut...
Jag vill inte men annars skakar kroppen av smärta !
Det svek jag känner är otroligt det går inte beskriva med ord.
Jag hatar dig och älskar dig på samma gång !!!

Kommentarer
Postat av: Malle

Låt inte henne få dig att må dåligt.....Hon är inte värd detta..

Du är den underbaraste mamma o har en helt underbar familj... Försök att lägga din krut på dom o inte brytas ner... förstår att d är svårt men tänk på dom du har kvar, du har ju en underbar släkt som jag lärt känna o jag kan bara säga att den är guld värd.. Ta emot kärleken du får av din familj o dina vänner, vi finns där alltid i ur o skur o vi kommer aldrig att lämna dig.

Du är en av dom starkaste som jag känner så jag vet att du kommer att klara detta.... love you puss

2010-10-22 @ 22:21:50
Postat av: Madeleine

<3 <3

2010-10-22 @ 22:34:48
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0