Tips till er med braskamin

Jag är rent ut sagt värdelös på att tända brasor vilket leder till att kaminen oftast inte tänds förns Andreas kommer hem.. jag kan hålla på i timmar och inte få det att brinna endå och hela veckans reklam går åt !
Igår köpte jag tändpapper heter det på Bilteama för ynka 29.90 ..
Runt pappret är det stiarin och fråga mig inte hur det funkar men idag så tändes brasan på första försöket :)
Annars lär jag ha tändvätska och det är ju inmte så speliellt bra men vad gör man inte men nu har jag hittat nått som passar mig utmärkt och jag verkligen rekomenderar det :)

Kommentarer
Postat av: Sören

Hej,

Biltema kommer att sluta med tändpapper men samma tändpapper, med BRA MILJÖVAL, finns som Gastro Tändpapper (COOP), Hammarö Tändpapper på ICA och ÖB samt de flesta Willys. Även Nitor Tändpapper som säljs hos färghandeln är samma produkt. Det är bara förpackningen som skiljer.

2010-10-20 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0