Äntligen Älskling <3

Idag kommer min kärlek hem, så jag saknat han <3
Är så otroligt tomt utan han här i huset.
Tur jag har så underbara vänner som sysselsätter och sover hos mig om nätterna.
I går hade vi fullt hus ett tag, Joanna, Hilma, Malle, Mio, Fredde,Camilla och Emelie va här och fika riktigt trevligt va det.

Herr Ivarsson va även här en kväll och gjorde mig och Emelie sällskap till Idol :)
Sen har Emelie sovit hos mig hela veckan.

William har just nu klättrar upp i sin nya vagn som står i vardagsrummet och vill att jag ska köpa runt han?!
Tokig min lilla prins.

Ska klä oss och gå och köpa lite garn till Andreas mormor så hon har nått att göra nu om dagarna.
Sen kommer Malle och hämtar oss så åker vi till min farmor och farfar ska bli riktigt mys, saknar dom.
gubben blir ju inte bättre om man säger så ..
Här om dagen ramlade han inne och fick sy 8 stygn i huvudet ;(
Min älskade lilla farfar <3

LYCKA TILL IDAG ÄLSKLING !!!!!


15 dagar sen blir det sol och värme
Snart är det jul med

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-17 @ 09:44:18
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0