Barn ska inte bli bosatta på dagis !

enda sen William började på dagis  han jag fått lite ångest över att lämna han ..
han är ju så liten !
Hade jag inte kommit in på skolan hade han fårr vara hemma ett tag till.
man han hann ju iaf bli 1.5 år

Jag personligen gillar inte att ha han på dagis så långa dagar.
när jag går i skolan så går han som längst från 9-15 och det tycker jag är gränsfall.
ja visst tycker jag är konstig men sån är jag.
imorgon och på fredag ska han gå från 06.30 - 17.00 :O
ja jag vet inte vad jag ska skriva jag mår så dåligt över att han kommer få vara där så länge men jag fixade ju barnvakt till han igår och idag så han slapp vara där då .. Har ju APU nu och kan inte styra så mycket över tiderna då jag blir borta i en vecka och måste få ihop timmar. Nej usch jag gillar det verkligen inte.

Vet att det kommer komma en dag när jag jobbar och det blir långa dagar för han men inte än på 1 år iaf och det känns skönt så han hinner bli lite större.


Här hemma tvättas det och plockas undan kläder för fullt som ska med :) <3
Ooh vad jag längtar tills våran semester att få njuta av familjen och vänner i 1 vecka, det kan inte bli bättre <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liam har det bra på dagis och tror inte att han det dåligt för att han är på dagis 6 till 15 sen har inte alla kanske råd att bara jobba deltid

2010-09-30 @ 16:46:44
Postat av: Nathalie, Mamma till William

nej det tror inte jag häller tror han har det toppen och det har nog William med :) men som jag skrev där uppe i inlägget så är det jag som mår dåligt av att lämna han så länge tror inte alls han lider av det utan han har det nog riktigt bra med massa bus och lek men för mig är det jobbigt :( Tror inte jag vill inse att mina lilla plutt börjar bli en stor kille :P

2010-09-30 @ 17:43:22
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: anna

hoppas du tar mycket bilder på semester så man får titta på dom här sen...ha de jätte trevligt och va rädd om dig och din familj . kram anna

2010-10-01 @ 01:20:32
Postat av: Anonym

Tiden går alldeles för fort innan du vet av det så kommer han börja ta hem tjejer :)

Ha det trevligt i Egypten.

2010-10-01 @ 13:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0