Bilder







Jag, William och Elsa va ute och lekte på förmiddagen eller jag och wille kratta löv, plockade äpplen och fixa i rabbaten medans Elsa jagade löv och titta på. William har blivit hel tokig i att spela fotboll med så det sysselsatte vi oss med ett tag med, Mammas kille som blivit så stor.  Denna vecka har jag ju APU och ska gå min första dag ikväll ska bli riktigt spännande faktiskt.

Eftersom jag hade fått äönskan om mera bilder så tog jag med mig kameran ute idag men han inte knäppa några nästan innan batterit tog slut men någon bjuder vi på iaf !




Lill Pluto som Farfar hans kallar han är helt tokig i äpple,  bepple bepple ropar han så fort vi kommer ut :) <3



Ska ta och byta om lite nu för snart kommer Tony hit med lite lunch till oss.
William sover men borde nog vakna snart.. 
När jag åker och jobbar får han tillbringa några timmar med sin farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0