Blir så glad :)

såg att jag fått en otroligt värmande kommentar för några dagar sen.

synd bara att jag inte vet vem det är men va märkt med en gammal bekant

Man märker verkligen hur mycket du älskar din son och din familj! Jag bara längtar tills jag får barn när jag läser om hur mycket du älskar familjelivet. Jag tror att ditt "kall" i livet var att bli mamma..!

Man drar oftast alla "unga mammor" över en gräns..! Att det är för tidigt, oansvarig osv. Men man märker att du är seriös. Du vill verkligen det här! Och de är det som gör er så speciella! :)

En fråga: har ni tänkt skaffa något/några syskon till William?

Lycka till i fortsättningen!:)



Tusen tack för den otroligt fina kommentren, jag blir så glad!
Att bilda familj och allt som hör det till är det bästa jag gjort och håller nog med dig om att det va mitt kall i livet.
Det fick mig att växa upp otroligt snabbt och fick mig att lära mig ta ett otroligt ansvar.
Angående frågan så ska jag först gå klart utbildningen jag kommit in på nu sen blir det nog tillökning i familjen Henriksson/Hall :)

Kommentarer
Postat av: CRAZYANGEL [mamma till Milton&Viggo]

Nä det är samma hä, blir ofta krig, speciellt när det handlar om regnkläderna :P

2010-09-18 @ 07:18:19
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0