en helt jäkla vanlig Tisdag..

Mjjä lite olik sig har den varit..
hade prov i morrse, kändes riktigt bra !
Sen besök på rehab.
hämtade lill skiten på dagis och sen har jag, Felicia och wille bakat muffins

Pluttis va så trött fast han endå sov 1 timme och tjugominuter på dagis så nu ligger han för natten.
jag ska passa på att göra 3 uppgifter som ska vara klara tills imorgon sen ska jag bara slappa i soffan.

Imorgon har Andreas uppkörning och jag hoppas det går bra.
Men om han inte klarar den imorgon så kommer det ju flera gånger..
Riktigt stolt över han är jag iaf att han tagit sig så här långt !
Hoppas på att han har all tur han kan få imorgon och att nerverna sitter på plats
Älskar dig Andreas <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad söt du är nathalie! tack för kommentaren, kändes skönt att det finns lite vettigt folk här bakom skärmarna ;) men det är ju så, alla skriver av olika själ, och jag tror att du och jag är lite lika där. så skönt att skriva av sig, vad det än handlar om. och det är ingen som är tvingad till att läsa! :) du verkar vara en riktig kanon tjej med stort hjärta och med båda fötterna på jorden! :)

2010-09-21 @ 19:51:35
URL: http://ronya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0