ensam måndag kväll

Här sitter jag ensam då Andreas har åkt och William sover, eller ja ensam och ensam har ju min omvårdnadsbok som jag ska tillbringa kvällen med då vi har ett prov imorgon.

Efter att vi lämnat av Andreas vid tåget och pussats lite så gick jag och Wille till centralskolan och lekte lite med Ebba och Emelie sen gick vi 4 på en promenad .. tänkte gå runt ridstallet och så med slutade med en skogspromenad :)

Imorgon är det prov i skolan sen besök på rehab sen ska jag och Felicia baka lite!
Mys <3

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Hej!

Den fnns på Kicks och kostar 55kr. Jag använder faktist bara en och med hela löshåret + mitt så har jag ändå bara använt ca 2/3delar av den. Så den räcker 1-2 ggr. Sen beror det väll på, skulle jag färga mitt hår mörkt med en sådan skulle jag sker få ha i mer. Men på ljusblont hår denna mellnblonda funkar det super :)

2010-09-21 @ 16:37:39
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0