från hjälplös till kan själv

Nyss va han så liten och hjälplös min lilla prins.
Känns som det inte alls va  längesen och nu helt plötsligt är han stora killen.
Kan göra allt själv och man får inte hjälpa till alls nästan.
Idag sa han även älskar dig tilll mig, mamma pluttisnuttis
Såååå jag älskar denna lilla människa <3
William Andreas Per Henrikkson


William 9 timmar gammal och redo att åka hem


Första kortet som skickades iväg från min mobil om att han äntligen va här


En stolt moster


Stolt Morfar


Stolt Farfar


Pluttisen, va han så liten verkligen? :O


Tyson vaktar sin bebis, han hade alltid koll på i vilken famn han va i <3 Saknar han !


Lilla laban som  han även va kallad.



Det är svårt att förstå hur fort tiden har gott känns nyss som han kom till oss och gjorde oss till värdens lyckligaste familj. Vi blev som 2 helt andra människor och blev ännumera vi och allt va så rätt så otroligt rätt.
Jag älskar min lilla familj nått otroligt och inte trodde jag för 5 år sen att jag skulle stå där jag är idag.
jag är lyckligt lottade inte alla 20 åringar som har en underbar fästman, hus, barn och allt man kan önska jag är lycklig RIKTIGT LYCKLIG !

Kommentarer
Postat av: en gammal bekant

Man märker verkligen hur mycket du älskar din son och din familj! Jag bara längtar tills jag får barn när jag läser om hur mycket du älskar familjelivet. Jag tror att ditt "kall" i livet var att bli mamma..!



Man drar oftast alla "unga mammor" över en gräns..! Att det är för tidigt, oansvarig osv. Men man märker att du är seriös. Du vill verkligen det här! Och de är det som gör er så speciella! :)



En fråga: har ni tänkt skaffa något/några syskon till William?



Lycka till i fortsättningen!:)

2010-09-12 @ 02:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0