Fredag.

Idag va jag och Malle till Uppsala med kidsen och herrjade loss på nickis lekland och det va uppskattat av våra små vill jag lova, vi hade en toppen dag. Andreas kom ju även hem idag och vi mös till det och gick och åt thaimat, love it !
Sen busa vi i sängen med wille och hade massa tok bara <3
Wille va så glad av att se sin pappa. även jag va överlycklig då jag saknat han sååå !

Nu är jag dock ensam igen då han är på innebandyträning, mindra roligt för mig !
Sitter här själv i soffan och tycker synd om mig själv, haha !
Funderar på att spendera nån timme i tvättstugan med att vika tvätt och tvätta upp lite och även städa då det skulle behövas. Jag gillar verkligen inte min tvättstugan, jag vill ha den helkaklad!! mycket lättare att hålla rent då.
men det blir ett senare projekt!

Imorgon ska vi till gammelgården här i Tierp då det är ett min tivoli och sen kommer moraträsk dit.
Wille älskar ju att åka karuseller så hoppas på många barnkaruseller!
Mysigt med en familjedag iaf <3

Mina kära Pappa va idag iväg och hämtade en vagn som jag hittat som vi ska ha med oss till Egypten, så skönt att ha det avklarat!  imorgon är det bara 3 veckor kvar, såååå jag längtar kommer blir toppen <3
Massa mys, bus, sol och bad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0