hej hopp gummin snopp !

Nej det där lät inte bra !!!

Har ätit frukost, myst och gjort oss klar så nu ska bara ytterkläderna på sen knallar vi till Dagis. Ja sen efter det blir det ju skolan för mig.  hoppas på att vi får tillbacka provet från igår :)
Känner att jag ska ge järnet på APUN för nu ska jag fixa mitt första MVH någonsin, haha !
Jag som aldrig gillat skolan har typ skitit i det så länge jag minns men nu är jag taggad, riktigt taggad och allt känns så roligt ! Efter att jag fick barn så växte jag nått helt otroligt och det som ändrades mest va min syn på livet och utbildning ... nu måste jag utbilda mig och ha jobb jag måste kämpa och det känns så otroligt bra allt just nu jag älskar mitt liv som Mamma, fästmö och husägare :) <3
Liver rockar med andra ord och jag är otroligt lycklig

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Men Nathalie, du har alltid varit mogen och vuxnare än dom andra snorisarna :)

Du är sååå duktig!

2010-09-22 @ 09:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0