Jobbig natt

Hade stora problem med att somna igår kväll :(
När jag väl somnade så vaknade ett tidigare sjukt barn mycket sjukare =/
Hosta som en tok, snoret rann och vi ska inte tala om hur han låter i halsen...
Dock tycker jag han e lite bättre nu så hoppas han bättrar på sig under dagen.
Wille har vaknat en gång i timmen och kommit in sen la jag han hos mig men han vaknade endå sen kl 06.30 kunde han inte sova mera..
Vi gick upp och mös men inget va bra han va så ledsen mitt hjärta.
Blev lite bättre sen gick vi till farmor hans som skule ha han medans jag va i skolan och det hade gått bra han hade sovit 2 av dom 4 timmarna.  Nu sover han igen då han va helt slut min lilla skatt.
Innan jag la han så monterade vi ihop en tripp trapp stol som bästa svärmor köpt till William :)
Jag tycker blooom stolen vi har tar mycket plats och är klumpig sen är dom ju så smidiga tripp trappen att klättra upp och i själv. Ser så farlig ut när han göt det på bloom stolen. Jag blev iaf överlycklig när han visa att hon köpt en :)

Sen från Ullared så skickade vi med en lite slat om hon skulle hitta nått så en overall, vantar, byxor, pjyamas och tröjor kom hon hem med :) allt va mycket fint hon har stil Andreas mamma :)
Andreas fick öven strumpor och jag en jätte fin servetthållare :)

Ikväll blir det bara mys för mig och ville tänkte laga en kyckliggryta och hoppas han vill ha eftersom han älskar den men inte vill äta nått nu bra välling typ och lite frukt. Inte lätt att va sjuk.

Själv har jag galet ont i min hals !!!

Hoppas du har det bra älskling, vi tänker på dig och saknar dig här hemma men se nu till att fixa det där eller ja det tror jag du gör så vi saknat dig för nått gott ;D Älskar dig min söta sockertopp ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0