Kan man bli annat än stolt ?!

Andreas hade sin uppkörning igår på körkortet och klarade den :)
Är han inte bara för bra min karl ? <3

Jag ringde ju och boka en intensiv kurs för några veckor sen och så drog han iväg med hoppet om att komma hem med ett körkort men ingen av oss vågade riktigt hoppas för mycket då han inte kört alltför mycket innan men tror ni inte han sätter både skrivningen och uppkörningen på första försöket, du är bara för bra älsk <3
jag är så otroligt stolt över dig.

Igår bjöd jag över hans mamma, pappa och syskon och vi firade Andreas körkort med Tårta!
Wille köpte även en blomma till han med ett så sött kort.
Britt kom med blommor hon med och alla va vi så glada för Andreas skulle.
Pappa hans åkte till och med hem från jobbet tidigare för han ville va med och fira sin son.

Efter allt fika så fick Andreas nyklarna till Pappa hans bil så han kunde ta mig på en tur ;D
Britt och jonny va hemma med Wille och Andreas och jag gav oss iväg.
Så otroligt duktig han va jag blev helt facinerad ;D

Nu letas det bil som aldrig förr vill jag lova nu kan vi titta på riktigt, någon som har nått förslag ?
Det finns ju en uppsjö av bilar !!!

Idag kommer syster och sigge hem till oss ska bli riktigt trevligt saknar henne såååå <3

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

sorry för sent svar.. tack snälla för kommentaren! ja det är så tragist då fy.. kan inte fatta att det har hänt :'(



åh vad roligt med körkort, grattis till honom! :) händer nå kul i helgen då? kram

2010-09-24 @ 10:14:58
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0