Mysdag

Lämnade Wille på dagis kl 9 sen mötte jag upp Malle och Mio och vi va ute på en 2 timmars promenad.
Sen gick vi och åt lunch ihop och hade trevligt.
Drack kaffe hos mios farmor sen gick vi och hämta Wille på dagis.
hem hit till oss och barnen lekte på willes rum, så roligt nu när dom kan leka lite bättre.
Mio börjar ju bli en stor kille och är riktigt intresserad av Wille så det är roligt.

Efter att dom gått hem och Wille vilat lite så åt vi middag sen drog Andreas iväg och övningskörde med sin Pappa och jag och Wille gick hem till svärmor min på kaffe.
Hon åker ju iväg till Ullared imorgon så jag lämna en liten handlingslista :)

Nu har andreas kommit hem och håller på att tända en brasa, mys!

Imorgon drar Jag, Malle och barnen till ÖF :)
har ju inte varit där sen dom stängde för sommaren så det ska bli riktigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0