sluuut som artist !

Det är inte lätt att vara hemma själv utan A <3
Både jag och w saknar han!

Att göra nytta hemm dvs städa tvätta lagamat.
Plugga
syselsätta ett barn med 2 års trots
Uppfostra
och allt som hör till !
Det tar kål på mig, haha
Jag ska bege mig till sängen nu och SOVA :)

jag är inte van att ta allt själv..

hunnit med att betala lite räkningar, lagt dagis schema och plocka lite iaf så känner mig nöjd.
Maskinen med disk jag körde får vänta tills imorgon.



IMORGON KOMMER ÄLSKLINGEN HEM OCH SYSTER KOMMER ÄVEN, Ni båda är saknade <3

Måste bara tillägga i allt klagande att jag älskar att vara Mamma, det finns inget bättre.
Tänk att dom där underbara glittrande små blå ögonen kan få en att glömma träleksaken man fick i skallen 1 minut innan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0