Söndagsmys

Andreas är ute och övningskör med sin pappa och jag och William har suttit vid köksbordet och målat med vattenfärg, kritor och pennor :) han älskar att måla min lilla prins <3

Sen lekte vi lite jaga här hemma men nu plockar han iordning med sin filmer.
Hunnit med att dammsuga har vi gjort med och Wille är ju stora killen nu som dammsuger sitt eget rum, stolt!
han älskar ju verkligen att dammsuga en sån barndammsugare är han inte lika förtjust i utan det ska vara en riktigt så han brukar allt få hjälpa till och ta sitt eget rum.

Idag blir det hemmagjorda kebabtallrikar till middag sen massa familjemys.
Andreas hämtar och lämnar på dagis imorgon då han blir hemma i morgon och åker på kvällen.


På Onsdag hoppas jag att det går toppen för Andreas och att han kommer hem med ett körkort men det går ju som det går om han inte klarar uppkörningen så kommer det ju flera chanser jag är iaf riktigt stolt över att han klarade Teorin första gången:)  Självklart har vi börjat kolla lite på bil redan men det e ju såå svårt ! Man har ju lite högrekrav här man har familj och barn med både säkerhet, lastutrymme samtidigt som jag tycker att vi inte bvehöver ha en alltför dyr bil!


Under om man orkar dra fram moppen och moppa av golven ?
ja det visar sig!


Smaskar på en pigelin


Ute på glass jakt !! ;D

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

ja jag älska den där overallen, skitsnygg! dock tyckte jag dragkedjan var lite kort lixom lite svårt att sätta på den.. men men kanske en vanesak :) jag tyckte också den var stor. julia har 86 på kläderna nu och jag köpte 80 på overallen, hoppas den fungerar hela vintern men den är ju stor så det borde den göra :) haft en bra helg då? :) kram

2010-09-20 @ 09:21:30
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0