Stolt fästmö

Ja det heter väll Fästmö när man är förlovade ?
men visst låter det gammalt?
Jag är ju trots allt bara 20 år, haha !
men mycket har jag hunnit med.

Idag är jag extra stolt över min älskade då han klarade sitt teori prov.
Han har ju varit på intensivkurs nu i 2 veckor för att få tummen ur till ett körkort då det börjar kännas som vi behöver ett nu i familjen.  På Onsdag kör han upp så då håller ni väll tummarna för han?!

Just nu sover Prinsen och Andreas är på Innebandyträning..
Jag sitter och gor lite på Idol och klickade nyss hem lite från Hms rea till Egypten :)
SÅ JAG LÄNGTAR !
15 dagar, så tiden gått fort!
Underbart kommer det blir och 7 oktober har jag och Mallan bestämmt att vi ska vara barnfri ett tag då vi ska tillbringa massa timmar i hotellets poolbar !
Mysa i vattnet och dricka goda drinkar.
Mallan fyller ju år den dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0