6 av 9 , klart !

6 av 9 arbetsuppgifter nnom Psykoligin är avklarade så nu ska jag äta lunch sen hopps jag hinner med dom 3 sista innan jag ska hämta William på dagis. Tänkte han och jag skulle ta en promenad ner till ostronet för att hämta hem min cykel som står hos Malle hoppas bara han orkar gå hela vägen dit ner lite jobbigt att bära han ;D Men det är förhoppningsvis inga problem.
Ikväll ska William få vara vaken länge eller ja han kan ju sova i vagnen om han vill. Andreas och dom ska få kvala upp i innebandyn och har hemma match idag 20.00 :O och den kan vi ju inte bara missa tänkte han skulle få vila en sväng William om han vill vid 5 så han orkar.  Nej nu vill bebismagen ha lunch, rester sen igår lax, potatis, broccoli och romsås :) Mums !

Kommentarer
Postat av: erika

åh, då ska jag kolla där! :) det är helst canvas jag vill ha också :)

2011-04-05 @ 13:00:55
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha ja, jag är också grymt röksugen.. Dålig craving?? Har hänt att jag tjuvrökt någon gång tom fast haft dåligt samvete och berättat för min bm men hon har bara fnissat lite åt mig och sagt att det är helt ok. Så länge man håller sig till IBLAND som sagt ;) Jo ett glas vitt, lite jordgubbar skulle inte alls sitta helt fel nu under vårkanten.. mne snart så :)

2011-04-06 @ 19:31:48
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo men tiden går verkligen fort! Nej, dumt att fuska men faktiskt har jag nöjt mig ocj är som tur är inte alltid lika sugen.. har stulit nån av min vän ibland när hon suktat med sin kaffekopp ute på verandan.. GRR ;)

2011-04-06 @ 20:11:26
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0