från sek till timmar ..

läggningen har aldrig varit några problem här hemma men sen jag började jobba nu i måndags så vägrar W att sova i sitt rum ska bara ligga i våran säng ..
Hållt på nu i 1.5 timme men han är än vaken och arg på sitt rum peppar peppar KANSKE han somnar snart för in till oss ska han då inte :)  Ja ni kanske tycker jag e knäpp men jag tycker barn ska sova i sina sängar så mycket det bara går då sover vi alla som bäst. dock i natt vaknade han och hade inte en tanke på att somna om så efter 30 min så åkte han in till oss i hopp om att jag skulle kunna få sova lite innan klockan ringde men imorgon är det sista dagen för denna vecka för ihelgen är jag ledig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0