is dax igen

ja det visar sig dock finns det inte mycket tid till att blogg nu iaf..
Jag gör min APU så långa jobbiga dagar sen ska det finnas tid för hus/hem familj och underhållning av son sen ska mat lagas med ju och gud vet allt vart tar dagarna vägen ?  Mitt i allt så har jag en hemsk foglossning imellan åt som gör att varje steg är en pina men bara bita ihop ( går det? )  prio ett är iaf tiden med familjen och att klara APUn.
Nu ska jag laga matlådor tills imorgon då vi blev bjuden på mat hos underbara svärmor idag efter en utedag med bus och lek, va löedig så passa på att njuta av tiden med W <3 ett tandläkar besök har vi hunnit med oxså och inga hål så vi ses om ett år UNDERBART ! jag hatar verkligen tandläkaren ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0