jag får straffet !

William är bra rolig ibland dom kvällarna Andreas har tidig träning eller ej är hemma vid läggning så är det ett herrans liv här hemma. I vanliga fall har vi inga problem alls med läggningarna vi går in säger god natt pussas och går ut sen sover han men när Andreas inte är hemma så grinas och skriks det och tar oftas ca 40 min innan han somnar...

Idag är en sån dag och jag är slut i kroppen och orkar inte mer känns det som..
Vadför åker jag på straffet för att han inte är hemma känns inte rättvist :P

Just nu är William inne i någon hemsk period där det är mkt gråt och skrik och viljan är enorm dock är min större :) Men många kamper blir det och det tär på en ..
Imorrse kunde jag bara satt mig ner och gråtit då jag va helt slut av alla kamper innan vi skulle gå mot dagis och en hel dag i skolan väntade dock gick det helt okej.

Andreas är i bålsta och spelar den sista kvalmatchen så ikväll avgörs det om dom går upp eller inte men om man ser tillbacka till den förra matchen kan det sluta hur som dom va väldigt jämna ..
Jag tänkte krypa ner i soffan med en kopp te när jag e säker på att William sover.

Det är tur att pluttis (W) är så otroligt söt så man glömmer bort allt tjaffs lika fort det kommer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0