Nu kööör vi !

tar bilen ner till granngården för att invistera i mera jord då den lyckades ta slut ? :O
Ska planetera de sista blommerna i krukorna på altanen..
Roligt att se att trädgården börjar ta form bara den där släpkärran jag tjatat om i VECKOR nu att jag vill ha hit för att få bort det sista skiten och den grammla ytterdörren :O blir galen av att se skiten varje dag !
Man vem hra sagt att det ska gå fort ? ja ingne här hemma utom jag iaf ;) <3

Nej nu ska vi ut och köra en sväng sen få oss lite sol innan jag förhoppningsvis hinner få lite färg i mitt hår inna fotbollen !
Ikväll blir det grillning, mys och brasa med la familja plus några extra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0