underbara helg <3

vädret har varit toppen och vi har varit ute och lekt och grejjat på tomten hela helgen.
Grillen har gått på högvarv med trevligt sällskap till <3
Idag va vi även iväg och kolla på lite innebandy ( korpen cup)
Alla buskar utom en och nu är det bara det lilla äppelträdet kvar att klippa och NÄSTAN hela tomten är krattad, hur underbart är det inte ? :O    Nästa helg tänkte jag planter och göra fint i mina fina rabbatter eller ja dom blev ju fina nu iaf och finare blir dom med blommer.
Att klippa häckar/buskar tycker jag faktiskt är kul men att ta reda på allt efter ? Nej inte min grej men nu äre gjort.

William känder VARM när jag tog i han nu på kvällen och ja 39.7 visar tempen men lika glad är han för det <3
Gounge !
Efter ipren och mys så åkte han i säng och somna som en stock..
ingen APU för mig imorgon då han är sjuk men på Tisdag skulle svärmor vara hemma med han beroende på hur han e då jag vill ju inte lämna boret han om han är för dålig då blir jag hemma själv tycker barn som e sjuka borde få vara hemma med någon av sina trygga ja en liten förkylning är väll en sak men så hög feber nej då säger mammakänslorna ifrån så lämna jag han inte mitt lilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0