30 min i stan

va med Anders som skulle reklamera ett parasoll till uppsala eller jag hela min familj va med <3
Hem kom jag med kläder från kapphals serie Newbie, underbar kvalite av ekologisk bomhull


 

 

Köpte även en jääte fin typ virkad mössa med en blomma på men den fanns tyvärr inte på nätet.
Wille somna direkt efter maten så han sover sen ca 30 min tillbaka.

Cornelia ligger på en filt brevid mig här på soffan och tittar så sött på mig <3
Go tösen.
helt otroligt att vi fått 2 så snälla barn


Jo är utan tele här ett tag så nås bara via Andreas eller det gammla nummret..
Hoppas mina nära och kära har översende med att jag inte hör av mig så mkt nu då jag har fullt upp med att hitta en vardag med 2 barn och försöka vila så mkt som möjligt när möjligheten finns så ni får gärna höra av er ni med då jag har 1000 andra saker i huvudet just nu.

Kommentarer
Postat av: emma

Dom har underbara kläder denna serie :)



Ja det var jobbigt i början här med med amningen men ALbin vart mer och mer van han men tiden så han lugnade ner sig. Men albin är ju så mkt mindre så sitta still med han och se film finns inte på kartan ännu men snart hoppas jag :) Så söt eran tjej. Vi mår alla bra. Ni då? Hur gick FL och allt? Kram

2011-08-20 @ 19:10:29
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0