Bra gjort Nathalie ! :)

Nu kan jag vara stolt över mig själv..
Efter att satt ett mål på en viktuppgång på max 15 kg denna graviditet (som va) så missade jag den med 1 kg alltså 16 kg+ visade vågen på förlossningen.. Verkligen tänk på vad jag ätit och drukit eller ja för det mesta iaf och det har givit resultat då jag vägde mig idag när vi va på BVC och 13 kg har jag gått ner nu på dessa 10 dagar så alltså bara 3 kg kvar ! Dock ska jag ner x antal kg till men det är ett senare projekt nu ska jag konsentrera mig på gravkilona. 


Lilla skruttan vägde idag 3745 gram och va 53.5 cm lång
Födelsevikt 3670 gran och 50 cm lång
Så här går det undan ! v


Båda barnen sover nu och Andreas är ute på lite äventyr så jag ska passa på att vila lite.
varit full fart heladagen då vi började med BVC och sen va min Mormor hit och hälsa på oss så lill tösen och stora killen fick lite nya fina kläder, det tackar vi för !

Kommentarer
Postat av: tessan

Jag gick också upp 16kg den här graviditeten :D

2011-08-17 @ 14:42:23
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

oj vad duktig du är! :)



ja jättespännande med hus, vil flyttar in den sista augusti så om mindre än två veckor :D gissa om vi längtar?! hehe. hoppas allt är bra! kramis

2011-08-18 @ 10:10:39
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0