Dagen BF

dagen vi väntat på i ca 7 månader är nu här dock inte det vi väntat på ( bebis )
Den trivs bra i magen och växer på sig så ut kommer väll 4.5 kg :O haha det visar sig förhoppningsvis snart
Tog en promenad till svärmor i morrse och tog med henne till mamma hennes för fika och ja en till promenad dit sen hem igen och laga lite lunch och nu sover William gott i sin säng..
Ska passa på att lägga mig nu jag med så jag hinner vila lite.

ska vi bli en av dom 4 % som föder på beräknad dag ?
Det får dagen/kvällen utvisa dock tippar jag på typ måndag?!
Trodde först denna helg men har nu ändrat mig..


Om jag kommer ihåg ska jag be Andreas knäppa en magbild ikväll som jag lägger ut på ni får se bebis ( mage ) i v40+0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0