kom igen nu bebis ...

Efter ett besök hos barnmorskan där alla värden såg bra ut och bebis växer :)
Vi gjorde även en undersökning där det visar sig att jag har börjat öppna mig (1,5cm) och allt va mjukt och moget :)  Fick även yttligaren en "varning" om att det nog går väldigt fort när det väl sätter fart eftersom jag redan är "klar" som hon sa men det återstår att se. Nu är iaf bilen hemma så det känns skönt !

Efter att William sovit middag så kom Malle och Mio över så vi har fickat och ätit ihop och vi satt och snackade massa medans barnen busade av sig och badade på gården <3
Efter vi nattat W så åkte Andreas och badade i bergstäkten med Simon? 

Nu drar mina berömda förvärkar igång på kvällen så vi hörs !
Ska vänta in livet på BB och hoppas det snart är jag som ligger där i sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0