kul jul ...

Andreas är just nu och lämnar in våran bil då den ska på service? imorgon. Den stora vilket innebär ny kammrem hejdå pengar..  Hoppas nu att bebis vill stanna inne tills imoron kväll iaf så vi hinner hämta hem bilen !

Idag så drog jag och William med Svärmor och co och bada, mycket uppskattat och jag passa på att bättre på brännan lite när han sov middag i vagnen. Man känner ju sig ganska fet och ful som höggravid så lite fin färg måste man ju se till att få iaf ;D

Willebus sitter här brevid mig och ska snart stoppas om för sängen och ladda för en ny dag.
Blir nog en tidig kväller för mig med då jag inte sovit middag idag vilket jag alltid annars brukar göra (behöver) för att orka dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0