Lördag

Wille vaknade 05.30 resultat i det är trött mamma eller ja va iaf ..
Andreas tog med sig William till pappa sin nyss där dom skulle fixa nått på bilen så jag passa på att bädda rent i alla sängar och dammsuga källaren plus trappen ! Tvättmaskinen får för fullt den med, skönt..
Igår fick kök plus willes rum ett storlyft i allt från skrubbning av lister/köksskåp till dammtorkning.
Fråga mig inte vart min energi kommer ifrån för det vet jag inte men bäst att passa på då den annars lyser med sin frånvaro.

Senare idag ska vi ut till heden och kolla på fotboll och sen om vädret tillåter blir det grillning med trevligt folk :)
Morgondagen bjuder på kalas då Andreas lillebror bli hela 12 år :) stora killen..

Bilden igår glömdes bort då vi fick främmande och vi kolla på film sen hade jag sjukt mkt sammandragningar som gjorde galet ont men det dog ut efter ja la mig men ska förstöka komma ihåg det idag ;D


Kommentarer
Postat av: erika

ja det skulle vara sjukt underbart om man kunde bestämma när bebis skulle komma :) .. Man är ganska less på att vara gravid nu :p .. Tack och lycka till själv :)

2011-08-09 @ 19:28:57
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0