sängmys <3

Andreas gick upp med William imorrse och gjorde han klar för dagis medans jag och Cornelia låg kvar i sängen och mös eller ja vi tillbringade heladagen där <3  Va verkligen en sån dag idag !  Hämtade Wille på dagis 14.00 gick hem och busade med han mdans tösen sov sen gjorde vi oss klar och åt Thai mat med Svärmor med familj och Andreas med såklart.  Shoppade lite på affären sen gick vi hem.  Andreas åkte iväg för att springa i spåret och jag mös med barnen och har nu lagt dom en efter en :P Wille däckade vid sju och Cornelia nyss typ men hon vaknar nog om en timme snart igen för att göra kväller påriktigt typ 23.00.

Ikväll ska vi nog mysa ner i soffan till en film, jag och min kära

Imorgon väntas et besök på BVC sen kommer min mormor på besök, ska bli mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0