inte varje dag ..

minns inte sist vi planerad in att göra nått utan barnen men nu har vi inbokat en kryssning, jag älsk och ett gäng vänner ger oss ut till havs den 27/1 och barnen blir i trygga händer hos en nära vän som mer än gärna ville ha dom <3       vad vare man utan sina vänner ?!       


Gulliga svärmor ringde i morrse och ville gå med William på prmenad så medans dom va ute och gick så gymmade Cornelia medans jag putsade fönster och städade huset så nu e det bara moppningen av golven kvar men det lovade jag william att han skulle få hjälpa mig med så jag väntar med det tills han vaknar för just nu sover båda barnen.

Imorgon ska vi upp till vegavallen så William ska få prova sina nya skridskor, mys !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Annlo ringde igår å va såååååå stolt! :D

2011-12-02 @ 18:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0