det här med att vara gravid

det kan få en på helt galna tankar och jag är verkligen som en berg och dal bana humöret växlar och vi ska inte prata om alla känslor !! Det dyker upp så mycket i huvudet på mig gammalt som nytt och jag blir arg för att hon så ofta finns i mina tankar.. 

Pyskologin får mig att fundera på om jag verkligen bearbetar allt som hänt eller bara sopat under mattan ?
Ja det är en bra fråga .
Jag märkar väll om det komer som ett tåg och kör över mig om några år
Nått som hjälper mig otroligt bra är i musiken
En låt jag såg min underbara bror skickat länk med till min underbara syster har satt sig på min hjärna och framkallar mycket känslor fast på ett bra sätt <3
Five Finger Death Punch - Far From Home


Kom nästan nyss hem från skolan har bara hunnit med att fixa iordning och köket och kastat ut katterna i det fina vädret så nu ska jag hämta pluttis från dagis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0