Från en vecka ...

Från en veckas ledighet nej verkligen inte men hemma studier så va det skolan idag igen., skönt !
Jag gillar att plugga där har lite svårt för att sätta mig hemma ...

Fått en ny stor uppgift som ska göras denna vecka, oxså otroligt intressant!

Willebus är inte så medgörlig idag mest sur och tvär detta kan dock bero på att han bara hade sovit en timme på dagis så det blir nog en tidig kväll.

Jag va hos Dietisten idag och allt gick bra hon tyckte vi hade bra levnadsvaror men skulle föra matdagbok ett tag för att se vad vi kunde fin slipa. 
idag blir det kycklingwok och ris till middag dock har jag tappat matlust och energi kanske dax att se till att äta lite järnrikt ett tag så man får lite energi..

Nu kan väll veckan flyga fram jag vill se bebisen !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0