Gravid ?!

Va det verkligen så här det va att vara gravid ?
isånnafall har jag helt glömt bort det ..
jag har verkligen inte mått bra alls från v 5
Illamåendet gav sig lite runt vecka 13 men kom tillbacka lika fort..
Varje morgon bor jag på toaletten och frukosten vill inte stanna imagen alls.
Hoppas liten får det den behöver iaf !
sen den här täppta näsan skulle jag gärna bli av med, usch !

Jag har alltid sagt att eftersom att graviditeten med William va helt otroligt jag mådde verkligen hur bra som hällst och att det komer straffa mig i den andra graviditeten och det har det ju verkligen gjort. ryggen och fogarna känner jag redan av med kanske lika bra att jag ställer in mig på att jag inte kommer kunna jobba nått alls i sommar :(

Tur är det väll att det kommer nått helt otroligt i slutet av denna resa som gör at det är värt att må så här dåligt <3  Vi längtar efter dig pyret !

Jag hade tänk gjort en storstädning idag men tror jag kastar mig på sängen nu då jag är matt i kroppen

Hur mådde ni under era graviditeter ?
Ni med fler barn va dom olika eller ganska lika ?

Kommentarer
Postat av: ★Hanna-LucasMamma★

Jag spydde från vecka 5-15 sen kom foglossningen. Kunde inte resa mig ur sängen ens.

Därför jag inte vill ha fler barn, för jag vägrar gå igenom de en gång till, även om det va värt de :)

2011-02-23 @ 11:41:34
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0