i väntan

mindre än 1 månad kvar nu tills vi får se det lilla pyret i magen, ska bli mys !
jag och Andreas låg och prata här om kvällen och kom fram till om ca 2 veckor så kommer han me dkunna känna den lilla sparka < Allt känns så konstig eller mer överkligt att vi i sommar kommer ha en till familjemedlem!
Vi alla är så glada och lyckligt.
Den stolta storebrorn ska varje morgon ta av mamma täcket och snacka lite med sitt syskon och den för morgon puss och kram och gulligull som mamma och pappa, han är bara för söt

Just nu skulle jag igentligen befinna mig i skolan men eftersom rörmokaren lär komma tillbacka för att byta nått i fjärrvärmesystemet så måste jag va hemma tills hans kommer men han skulle dyka upp vid 10.00

Ska passa på att kasta in en maskin tvätt och pyssla lite innan det är dax för en heldag i skolan !

Kommentarer
Postat av: Anonym

iih, vi var på UL igår :) så häftigt!

både K & W har känt "lillebror" i magen här nu, riktigt mysigt.

2011-02-09 @ 20:20:18
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

mysigt med en bebis!! :D

2011-02-10 @ 06:04:36
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0