Imorgon <3

Då blir våran prins 2 år :)
Våran stora kille !!!
Idag när ag slutade skolan så blev det till att baka bullar som ska med till dagis imorgon och göra lite kakor sen fixa mat och sen kom Anders och Elvira på lite fika sen blev det storstädning för mig och Andreas. Men nu äntligen är det mesta klart inför imorgon, tårtorna är förbereda med! Måste dock köpa inslagningspappaer imorgon då jag helt glömt bort att slå in alla presenter, typiskt mig !


har ett galet stort prov imorgon som jag inte är ett dugg laddad till :S
Känns som det kommer gå åt skogen men det återstår att se!
Jag satsar iaf inte på mer än G då det känns hopplöst nu mitt i allt
hoppas jag har turen på min sida imorgon med att minnas allt men alla desssa latiska ord, ojj ojj säger jag bara nu ska jag åter gå till PLUGGANDET

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till eran William :)

2011-02-04 @ 09:05:38
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lilla prinsen.. vad jag saknar er.. <3

2011-02-04 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0