its okey !

Känns bättre nu efter att få ha varit iväg ett tag.
Andreas är ute med killarna och äter mat och dricker öl sen skulle dom spela biljard så jag passade på att ta med mig Malle och barnen ut för lite mat !
Vi åt file oscar och barnen delade på en junior file vilket dom gillad fast W va mest intresserad av grönsakerna som vanligt ;D Sötfisen !
Efter mat och mycket prat sågick vi och köpte lite glass och gick hem till min svärmor där barnen lekte och vi fika.
Nu kom vi hem för en 30 min sen och Malle och Mio har åkt hem och Wille somna som en stock !
Själv ska jag kolla om det är nått bra på tv annars så kanske det blir en tidig kväller.


Du spökar i mitt huvud och jag vill koppla bort dig !!!!



uppdat:
har nyss gjort klart det sista på inlämningsuppgiften så nu ska jag bara läsa igenom allt.
Haft en otroligt intressant uppgift om Diabetes vilket slutade i 11 sidor :O
Känns som jag inte gjort annat än skrivit denna vecka men nu är jag nöjd med mitt arbete oh förhoppningsvis ger det resultat !  Ganska skönt att huset är tyst och katterna myser ner sig vid mig här medans jag suttit och pluggat.  Har melodifestivalen på och faktiskt tyckte jag att jag hört någon bra låt ikväll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0