Ledig :)

I dag är det Tisdag och det betyder att jag är ledig :)
Wille och jag har busat och utfört hushålsysslor i hop, det gillar pluttis <3
Efter en sopp lunch med varsin ostmacka så sover han nu sött i sin säng.
Jag ska passa på att hänga tvätten jag körde och sen vila lite innan Emelie kommer över och gör oss sällskap, Mys ! Ses inte så ofta längre då vi båda har ganska fullt upp med skola och allt vad familjelivet innebär så vi får ta til vara på tiden vi får ihop !

Jag har länge tjatat på Andreas om små saker som ska göra men som aldrig blir av men i helgen så satt han upp givaren till fjärrvärmen men det där stolen som står och ska bli limmad händer det inte så mycket med. Idag tog jag tag i det och hoppas verkligen det sitter rätt så skruvarna går i sen, hittade dom inte så får ta det när A kommer hem idag. 

Igår skulle vi ätit någon god mat och myst i hop hela familjen men det slutade med att efter att jag, Wille, Svärmor , Elias och Elvira varit ute med vovven i 2 timmar så följde vi med hem till dom och värmde oss barnen lekte och vi snackade för full vi blev bjudna på mat där så Andreas kom dit och sen åkte vi till äffären och handla massa götta men inget gick i utan vi kröp ner i sängen strax efter åtta <3
Riktigt skönt att vaknar i morrse och vara riktigt utvilad !

Nu ska tvätten hängas  ..
Fler än jag som tycker det är rogivand att stå i tvättstugan och vika tvätt ?

Kommentarer
Postat av: ★Hanna- Lucas mamma★

Hur är det med lilla Göran? Han har det bbra va?

2011-02-15 @ 13:04:53
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com
Postat av: ★Hanna- Lucas mamma★

Skönt att höra! :D

Tur att Göran har nån att hångla med nu då haha



Bara bra med oss, själv då?

2011-02-15 @ 13:29:40
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0