min sjukling <3

När jag hämtade W på dagis så tyckte jag han kändes varm kollade temp när vi kom och men den visade 38.3 hann bara innanför dörren och klä av oss ytterkläderna så hämtade pluttis täcke och kudde och kröp upp i soffan och ropade på mig och sa att han skulle vila <3 GOFIS !
Efter mkt mys så gjorde jag klar maten och vi åt när A kommit hem sen mös vi alla i sängen.
Svärmor med dotter kom över med glassbåtar så vi fikade sen åkte Andreas på Innebandyträning.
Svärmor hjälpte mig få i W lite hostmedicin då han hostar på nätterna sen gick dom hem och W fick alvedon sen tvärslocknade han <3  

Imorgon blir vi alltså hemma ! Inget dagis eller skola tur jag fick uppgiften för nästa vecka idag och att jag såg filmen om diabetes. behöver alltså inte må dåligt av att jag missar massor då jag har allt hemma nu som tur e.

Nu ska jag kolla på  Sveriges värsta bilförare och sen efter det borde nog A komma hem <3







Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej de va länge sen du visade några mag bilder de är så kul att se hur liten växer där inne. ha de så bra ! / malin

2011-02-17 @ 20:32:36
Postat av: malle

vilken fin nalle.... <3

2011-02-19 @ 08:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0