Onsdag och det är snart ingen vanlig dag

för på fredag är det Williams 2 års dag :)
Tänk att tider gått så otroligt fort kommer ihåg dagen som igår när värkarna kom och han några timmar va hos oss jag fattade inget alls allt gick så fort men sen va han här hos oss och det känns som han alltid varit med i våra liv jag minns knappt livet innan han fanns vad va meningen med allt då?  


Idag så lämnade jag prinsen på dagis och sen blev det hem och vila har varit dålig i flera dagar nu och imorrse va det hemskt ! Tanken fanns inte där ens att försöka sig till skolan. Efter alvedon masssor av te och 4 timmar sömn så va jag människa igen inte alltför pigg men helt okej :)
Efter lite mat fick vi lite ny energi och Andreas körde mig till affären innan hans träning så jag kunde handla allt till tårtorna som ska göras till fredag och lördag.  Får folk båda dagarna.
Bakat har vi börjat med oxså men är inte klara än, bllar till dagis ska bakas imorgon och brysselkex men sen får det duga kan ju inte baka hur mycket som hällst :)
Imorgon kväll står storstädning på schemat om inte vi ska vara barnvakt till isac men det visar sig :)
Tur att Andreas morbror kan fixa 2 bord till och massor av stolar annars vet jag inte vart vi skulle suttit, haha !


Just det lillen i magen är ju 14v + 3 dagar nu tror jag det e ? Ja i v15 är jag iaf !  Tiden springer iväg nu.
Min magkänsla har sagt att jag torr vi får en liten pojke till och efter att ha frågar en kompisa mamma som spår om hon kunde kolla och där såg hon en pojke med så nu är jag riktigt inställd på det och det skulle vara så roligt för william tänk vilken nytta dom skulle ha av varrandra inte för att jag inte vill ha en flicka det spelar verkligen ingen roll men visst skule det vara roligt med en av varje men en pojke skulle ju vara toppen för W <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo då.. Var osäker för ett par dagar sedan men nu känner jag pirret ibland när jag lägger mig på rygg ;)

Jag kan absolut inte hålla utan kommer fråga om dom ser könet :D Ni då? När ska ni på UL?

Kram

2011-02-02 @ 20:21:45
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det är myysigt. Imorse kände jag när jag låg på sidan också :) Lättare när det inte är första barnet tycker jag.. Känner igen det där "pirret" och böket :)

Vi har tid den 3/3 :D

Spääännande!!

2011-02-03 @ 09:51:36
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Theresia

Jadåå, jag ska :D

2011-02-03 @ 20:15:51
URL: http://th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0