skoldagen slut !

slutade 13.00 idag så kom nyss hem och ska snart gå och hämta Wille på dagis han ska bara sova klart först.
Vi beger oss direkt till BVC för 2års koll :)
Vi mätte han på sjukan i uppsala och min lilla kille har nu blivt 94 cm lång :O
Liten börjar bli stor.
vilken har jag ingen koll på alls men får se om vi tar den idag
känns inte så viktigt längre då han är glad i mat och äter det mest men hällst grönsker eller frukt, det är en favorit !
Godis och läsk håller vi oss borta från ett bra tag till, känns bäst så för hans skull.
vad har han för nytta av det ? Ingen alls!

Skolan idag va helt okej dock mycket tankar från alla håll då vi läser otroligt många poöng denna termin så vi har minns sagt fullt upp men jag tror att det kommer lugna sig snart och hoppas vi får behålla varat schema utan massa ändringar. Känns bäst så då jag tror att det bara kommer bli massa krångel om folk ska komma och gå som dom vill men ja det är bara min tanke över det men sen kanske det blir skit bra med det vet man ju aldrig :) 
Själv har jag dock för dålig självdeciplin för att satta mig 2 timmar på kväll minst och göra nått för jag vill sluta tidigare då lägger jag hällde den tiden på familjen, hemmet och andra intressen <3


Nej nu ska jag hämta våran lilla Prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0